הסוויץ' לצמיחה כלכלית ולהגשמה עצמית
.

הסוויץ' להצלחה כלכלית ולהגשמה עצמית

הדרך שלך אל העושר מתחילה כאן!

אם באמת חשוב לך שיהיה לך מספיק כסף לשלם על מה שצריך, לרכוש את מה שבא לך, להשקיע בחלומות שלך ולהגשים את המטרות שלך כדי להרגיש סיפוק ושלווה נפשית - התוכנית הזאת תראה לך את הדרך!

נמאס לך לחיות בתחושה שאין מספיק, שדברים לא קורים כמו שהיית רוצה, שהחיים שלך זה פשרה, שהיית רוצה יותר אבל אין לך מושג איך להשיג את זה

מה אם היתה לך תוכנית מסודרת, שמראה לך את הדרך לצאת מהמצב הזה ולשנות את סיפור החיים שלך ל"יש לי מספיק כסף - די והותר"!

אני לא אשקר לך - זה לא הוקוס פוקוס, זאת תוכנית עבודה! 

אבל זאת תוכנית, שאם פועלים לפי ההנחיות הפשוטות והמדוייקות שלה, משיגים את התוצאות המדוייקות של יותר שפע והגשמה עצמית!

וזה לא הכל

משנים את התודעה לתודעת שפע - כמו של המיליונרים
חיים מתוך סיפוק, הנעה, עשייה, תעוזה, והגשמת חלומות
וחווים ביטחון עצמי ושקט נפשי

7 שבועות של סוויץ' להצלחה כלכלית ולהגשמה עצמית
בדיוק מהיום ועד אחרי פסח

יציאה מעבדות לחרות כלכלית ואישית

 

להצטרפות לתוכנית בהנחה מדהימה של 30%
 יש למלא את הפרטים כאן ולעבור לדף התשלום המאובטח

המציאות שלנו היא תולדה של המחשבות והרגשות שלנו

זה בוודאי מוכר לך. אם אנחנו חווים חוסר שפע - יש לנו אמונות או רגשות שיוצרים את המצב הזה. כדי לשנות את המציאות צריך לשנות את האמונות, המחשבות, הדפוסים והרגשות שלנו - שנצרבו לנו בתת-מודע מיום שנולדנו.

השאלה איך עושים את זה?

כדי לגלות את ה"מה" - נעלה למודעות פרטים מהמודע ומהתת-מודע, נבנה מפת דרכים בעזרת "עץ הכסף" - שיטה למיפוי עומק של התת-מודע שלנו, ונציף את כל מה שעוצר אותך מלחיות את חיי השפע שמגיעים לך. ברגע שנדע "מה" נוכל לעשות את השינוי.

איך נעשה את השינוי? - נשתמש בשיטה הכי יעילה בעולם לעבודה עצמית: EFT, טכניקה המשלבת את האקופונגטורה הסינית העתיקה עם הפסיכולוגיה המודרנית, שהוכחה במחקרים מדעיים כיעילה ביותר לשינוי דפוסי חשיבה וכיול מחודש של התת-מודע, בקלות ובמהירות.

מדהים, אבל מרגע שהתחלתי את ההתעסקות עם התוכנית: הסוויץ' להצלחה כלכלית ולהגשמה עצמית קורים ניסים מסביבי כל הזמן.

חנה קיבלה הצעת עבודה - פצצה! תוך כדי האזנה לשידור החי של הוובינר בזמן שעבדנו על האמונה: כסף בא אלי בקלות.

למחרת, שרית האזינה להקלטה של הוובינר, תוך כדי חיפוש בארגז אחרי תמונה שאבדה לה.בזמן התיפוף על האמונה: כסף בא אלי בקלות, היא הפסיקה את החיפוש בארגז ואחרי התיפוף, חזרה לארגז והדבר הראשון שהיא שלפה ממנו היתה מעטפה עם כמעט 2000 ש"ח.

אורנה התלבטה אם להירשם לתוכנית או לא במשך יומיים, ובדיוק אז לקוחה ותיקה שלה התקשרה וביקשה לפרוע חוב שהיה אבוד במשך שנה! סך החוב עומד על כ- 1200 ש"ח! (והנה היא קיבלה את הסכום לשלם על התוכנית, וכבר נרשמה!)

אני יודעת שזה נשמע הזוי - אבל אנשים שעושים את הדרך איתי חווים ניסים אמיתיים עם כסף.

כאשר כל החלקים בנו מכוונים לאותה מטרה -
קל להגשים אותה

אנחנו מורכבים מ-4 גופים שונים: גוף הרוח, הגוף הפיזי, גוף השכל וגוף הרגש שלנו. כל אחד מהם רוצה לשמור עלינו כמיטב יכולתו. כאשר אין התאמה בין הרצונות של הגופים השונים, לעיתים קרובות המטרות שלנו לא מתגשמות (כמו שכירכרה שרתומה ל-4 סוסים שונים וכל אחד מושך לכיוון אחר - לא תזוז ממקומה).

זאת התוכנית היחידה שמתבוננת על כל האספקטים שלנו: רוח, פיזי, מנטלי ורגשי מתוך הבנת הצרכים, החששות וההתנגדויות של כל אחד מהם. בתוכנית נעשה סינכרון בין הגופים השונים לאותה מטרה - הצלחה כלכלית והגשמה עצמית - בכל הרמות.

מתוך חיבור בין הרוח והחומר, נעסוק בהבטים הפרקטיים, המעשיים והיומיומיים וגם נתבונן על שיעורי נשמה, על זכרונות מן העבר, על קודים גנטיים, על אנרגיות ותדרים של שפע ונתחבר לתדר הבורא שטמון בנו מעצם קיומנו. זאת התוכנית היחידה שרואה את התמונה השלמה של מי שהינך ולכן יכולה לחולל את השינוי האמיתי לעומק!

מה עוד אומרים בוגרי התוכנית?

 

להצטרפות לתוכנית בהנחה מדהימה של 30%
 יש למלא את הפרטים כאן ולעבור לדף התשלום המאובטח

מה זאת התוכנית

הסוויץ' להצלחה כלכלית ולהגשמה עצמית?

 

תוכנית אינטרנטית

התוכנית נמצאת באתר חברים סגור. לך יש גישה פרטית עם שם משתמש וסיסמה. אפשר להכנס מתי וכמה שרוצים, לצפות בתכנים שוב ושוב, לחזור על החומר, להוריד תכנים - בזמן ובנוחות שלך.

 

7 שבועות מלאים 

התוכנית נמשכת על פני 7 שבועות, בכל יום ראשון נפתח שער חדש עם כל התכנים השבועיים:

 

השבוע הראשון: יוצאים מההלם

נשחרר את הלחץ והסטרס, נצא מהקיפאון שהמצב הכלכלי גרם לנו ונפתח את הדלת לאפשרות של שינוי בחמלה, ברכות וללא לחץ.

השבוע השני: מציבים מטרות

נשחרר את הלחץ מבחירת מטרה, נלמד איך בוחרים מטרה בצורה נכונה, איך לנטרל התנגדויות ומה לעשות כדי להגשים את המטרות שלנו.

השבוע השלישי: משתיקים את הקול הביקורתי

נשחרר את הספקות, הפיקפוקים והקולות הפנימיים שיורדים עלינו, מקטינים אותנו, תוקעים וחוסמים אותנו ומפריעים לנו להגשים את עצמנו ולחיות בשפע.

השבוע הרביעי: חוקרים את העבר

נבחן את סיפור הכסף שלנו, מאיפה הוא בא, מה יצר אותו, אילו אמונות, רגשות ואירועים שזורים בו, וכמובן שנשחרר את כל מה שכבר לא משרת אותנו ונצרוב אמונות חדשות של ערך עצמי ושפע.

השבוע החמישי: מחסלים דחיינות והרס-עצמי

נבין למה הם קיימים בתוכנו ונשחרר את הדפוסים שגורמים לנו לדחיינות ולהרס-עצמי, כדי שלא נחזור למצבים הידועים והמוכרים מן העבר.

השבוע השישי: בולטים בשטח

נשחרר את כל מה שמעכב אותנו מלהיות האני הכי טוב שאני ונלמד איך לבלוט בשטח, להשמיע את קולי, לעמוד על שלי ולהשיג את מה שאני רוצה.

השבוע השביעי: חולמים בגדול

כאן נלמד איך לחלום בגדול, ואיך לשלב בין החלומות הגדולים שלנו למציאות היומיומית. איך מייצרים מסלול שבונה גשר בין העכשיו והחלום הגדול ומגשים אותו בסופו של דבר.

 

מה מקבלים בכל שבוע

השיעור השבועי - הדרכה מצולמת של יותר משעה עם כל ההסברים, הכלים, התרגולים ועבודה מעשית (ממש עושים טאפינג ביחד איתי תוך כדי השיעור).

חוברת עבודה - לכל שעור מצורפת חוברת עבודה מפורטת עם כל התרגילים, ההנחיות והמשימות השבועיות - כדי שיהיה לך קל ופשוט ליישם את מה שלמדת בשיעור.

מדיטציה של תהליך EFT שקשור לשיעור השבועי - תהליך שמחזק את החומר הנלמד בשיעור השבועי, בפורמט MP4 שאפשר להוריד לנייד או לכל מכשיר ולהאזין לשיעור בזמנך הפנוי בכל מקום כולל תמלול של התהליך

3 תהליכי EFT מודרכים להגברת השפע- כל שבוע מצורפים 3 תהליכי מדיטציה של EFT, (כולל תמלול מלא של התהליכים) כל תהליך אורך כ-10 דקות והוא עוסק בנושא שקשור לשיעור השבועי. ביחד לאורך התוכנית ישנם 21 תהליכים. המטרה של התהליכים להוביל אותך לשינוי ולהתמרה של תודעת השפע והערך העצמי שלך. האזנה לתהליכים מחוללת שינויים ביולוגיים וכימיים בגוף ומהווה חלק חשוב ביותר בתהליך.

וובינר בשידור חי - כל יום שלישי בשעה 21:00 יערך וובינר בשידור חי לשאלות ותשובות ולהתנסות און-ליין בעבודה עם EFT על נושאים שקשורים לשיעור השבועי. הוובינר יוקלט ויעלה לאתר התוכנית, ומי שלא יספיק להגיע לשידור החי יוכל לצפות בהקלטה בהמשך.

קבוצת פייסבוק סגורה - הקבוצה האישית שלנו, שבה כל אחד יכול להרגיש מוגן ובטוח להעלות את הנושאים שהוא עובד עליהם, לקבל תמיכה, יעוץ, חיזוק, הכוונה, תשואות ועידוד מכל חבריו לתוכנית. גם אני נוכחת בקבוצה ועונה על שאלות, מדייקת ומעצימה. כך שזאת עוד דרך לפגוש אותי ולהתייעץ איתי ישירות. 

 

תכנים נוספים להעשרה

חומרי עזר נוספים שעומדים לרשותך באתר כל הזמן:

איך לעבוד עם EFT - הדרכה שמלמדת אותך צעד אחר צעד איך לעבוד עם EFT לשחרור רגשות, מחשבות, כאבים פיזיים ואמונות חוסמות. ההדרכה כוללת סרטונים ודף עבודה מסודר. 

EFT ההיסטוריה המדע והקסם - כל מה שרצית לדעת על EFT. איך השיטה נולדה, איך זה עובד, מה המחקרים האחרונים מגלים, ואיך זה עדין עובד כמו קסם (למרות ההוכחות המדעיות)

עץ הכסף - כלי עבודה חשוב, למיפוי מפת הדרכים לעבודת עומק עם EFT. 

בונוסים - מדי פעם אני מעלה לאתר תהליכים נוספים והם מרוכזים בלשונית הבונוסים. כל תהליך כזה הוא עוד כלי שמחזק אותך בדרך.

 

לוחות זמנים  

מתחילים ביום א' 25.2.18

מסיימים בחול המועד פסח - יום ו' 13.4.18 - בתדר של יציאה מעבדות כלכלית, לחירות ולהגשמה עצמית! 

גם לאחר סיום 7 השבועות - התוכנית כולה פתוחה עבורך לכל החיים!

 

 

התוכנית השלמה:
הסוויץ' להצלחה כלכלית ולהגשמה עצמית

זאת אחת התוכניות הכי מושקעות שאני מכירה (ורכשתי בימי חיי כמה וכמה תוכניות אינטרנטיות..) השקעתי כאן את כל הידע שרכשתי בעשרות אלפי שקלים ואת כל הניסיון שנצבר לאורך למעלה מ-15 שנות עבודה מעשית בקליניקה. בנוסף, אני מלווה אותך לאורך כל 7 השבועות, בקבוצת הפייסבוק, ובפגישה השבועית בוובינר בשידור חי. תוכניות כאלה מוערכות ב-10,000 ש"ח ויותר! אך כדי להפוך את התוכנית לנגישה גם עבורך - החלטתי להעריך אותה בשווי של 4,562 ₪.

אבל בגלל שהייתי בעברי במקום הכואב הזה שלא יכולתי להרשות לעצמי להוציא יותר מ-350 ש"ח בחודש על קורסים וסדנאות, ובגלל שחשוב לי להפיץ את תדר השפע - החלטתי לעשות הכל כדי לאפשר גם לך את השינוי הזה - שבאמת מגיע לך כבר!  

 

זאת ההזדמנות שלך ליהנות מהנחה ע-נ-ק-י-ת של 30%

ולקבל את כל התכנים תמורת 

266 Xי12 בלבד!

(סה"כ 3,192 ₪)

  

זאת ההשקעה הכי טובה שלך כי היא הולכת לייצר לך עוד כסף. זאת ההזדמנות הכי טובה שלך לעשות משהו עכשיו - משהו אמיתי, ממשי ועמוק שישפיע מעכשיו על כל החיים שלך, על הבחירות שלך, על ההחלטות שלך על החלומות שלך ועל ההגשמה שלהם. מעכשיו ועד פסח - 

התוכנית שנותנת לך את כל מה שצריך כדי

לצאת מעבדות לחירות כלכלית ועצמית

 

 לרכישת התוכנית יש למלא את הפרטים כאן ולעבור לדף התשלום המאובטח

מה קורה מרגע שרוכשים את התוכנית 

1. מגיעה אליך לנייד הודעת SMS מחברת יופיי על אישור הרכישה.

2. מגיעה למייל שלך הודעה עם הכותרת: "סיפור השפע שלך מתחיל עכשיו". כדאי לקרוא את המייל הזה בתשומת לב. יש בו את כל ההנחיות לקראת פתיחת התוכנית. 

3. מגיעה למייל שלך הודעה עם הכותרת: "תודה על הצטרפותך, אלה הוראות הכניסה לאתר החברים של גוני אלמגור" - במייל הזה יש את הקישור לאתר החברים של התוכנית ואת הסיסמה הפרטית שלך לכניסה.
כדאי לשמור את המייל הזה כדי להכנס לאתר של התוכנית בכל עת וללא הגבלה.

 

אם לא קיבלת במייל את כל המסרים האלה - יש לחפש בדואר זבל
או בקידומי מכירות

לכל שאלה אפשר לפנות לגוני אלמגור בטלפון 054-4443639

יש לך אחריות מלאה 

 

אפשר להתנסות במשך שבועים שלמים. אם במהלך השבועיים האלה הרגשת שזה לא בשבילך, רק להגיד לי וכספך יוחזר ללא שאלות (פחות עמלת סליקה שנגבית ישירות מחברת הסליקה שלי וזה לא בידיי).

בחרת להמשיך עם התוכנית - היא שלך לתמיד. אפשר לחזור ולצפות בכל שיעור שרוצים, מתי שרוצים. להאזין למדיטציות שוב שוב, להוריד את חוברות העבודה ולהאזין לקבצי ה-MP3. 

שאלות ששאלו אותי ואולי יעניינו גם אותך 

 

מה שונה בתוכנית הזאת לעומת תוכניות אחרות על כסף ושפע?

עיקר השוני הוא בהתבוננות הכוללת על כל המהות שלנו כאנוש, בעבודה המעשית ובתוצאות שמורגשות מייד! 

רוב התוכניות מתעסקות באספקט אחד או שניים שלנו: בדרך כלל עוסקים בתופעות פיזיות (איך לעשות כסף) אבל לא שמים לב כמעט לרגשות, למחשבות, לדפוסים שלנו. לא מודעים למה שמתחולל בתת-מודע, שהוא זה שיצר את המצב של החוסר מלכתחילה. 
ישנן תוכניות שעוסקות בתת-מודע ובשינוי הרגלים, אבל על פי רוב הן עוסקות ב"מה" ועדין לא נותנות פתרונות של "איך". במקרה שלנו נעבוד עם EFT שזאת הטכניקה הכי יעילה שיש כיום לשינוי דפוסים וכיול מחדש של התת-מודע, שהתוצאות איתה מורגשות מייד.
ישנן תוכניות שעוסקות בתת-מודע, ברגש ובשכל ועדין אינן לוקחות בחשבון את רמת הנשמה, היבטים רוחניים עמוקים, שיעורי חיים, גלגולים קודמים, קידוד אנרגטי ב-DNA - כל אלה מהווים חלק בלתי נפרד מאיתנו ואין להם מענה באף תוכנית אחרת.

חשוב לדעת, שגם כאשר מכיילים מחדש את התת-מודע עדין יש צורך ליצור סינכרון בין הגופים השונים שלנו, כי אחרת נמשיך לשים לעצמנו ברקסים ולא נגיע אל המטרות שלנו. 

התוכנית: הסוויץ' להצלחה כלכלית ולהגשמה עצמית היא התוכנית היחידה שמטפלת בכל האספקטים האלה ונותנת פתרונות מלאים.

 

אני מרוויחה לא רע ועדיין לא מצליחה לצאת מהמינוס. האם התוכנית בשבילי?

כן, בהחלט. התוכנית מתאימה לכל מי שתדר השפע לא מאוזן אצלו. לא חשוב כמה מרוויחים, אם בסופו של יום יש מינוס, אם החשיבה על כסף מכניסה אותך ללחץ, אם יש דברים שאת נאלצת לוותר עליהם בגלל שאין מספיק - התוכנית הזאת מתאימה לך. היא הולכת לשנות את כל זה. 

 

אני מרוויח טוב מאוד אבל משעמם לי בעבודה ואני בכלל לא מגשים את עצמי

התוכנית הזאת פונה בדיוק לאנשים כמוך, מי שמוותר על החלומות שלו, מי שמרגיש שהוא חי בפשרה, ליד החיים. מי שלא מעז לחלום או לא מעז להגשים את החלומות שלו. להיות מחוברים לתדר של שפע הכוונה לא רק לכסף אלא לשפע של הזדמנויות, שפע של עשייה, שפע של יצירתיות, שפע של חידושים, שפע של הרפתקאות... כשזרם החיים נפתח והשפע שופע - הכל פורץ וצומח. 

 

למה תוכנית אינטרנטית? אין איזו סדנה שאפשר להיפגש?

היתרונות של תוכנית אינטרנטית הם רבים: יש לך גישה לא מוגבלת לתכנים לכל החיים, אפשר לחזור ולצפות בשיעורים שוב ושוב, זה נגיש לך בכל שעה ומקום שנוחים לך וחוסכים נסיעות, דלק, זמן, בייבי-סיטר וחניה. יחד עם זאת אנחנו נפגשים פנים אל פנים פעם בשבוע בוובינר השבועי בימי רביעי (וההקלטה של הוובינר עולה לאתר תוך 24 שעות - כך שמי שלא הגיע לשידור החי יוכל לצפות בו לאחר מכן לתמיד). ויש את קבוצת הפייסבוק שגם שם אני נגישה עבורך, וגם כל חבריך לתוכנית תומכים בך, שותפים לדרך שלך, מייעצים, תומכים ומלווים אותך. כך, שלמעשה, אינך לבד!

 

אני לא מסתדרת כל כך טוב עם מחשבים

קודם כל, התוכנית נמצאת באתר פשוט וקל להפעלה. וחוץ מזה, אני נותנת לך את כל התמיכה הטכנית שאת צריכה. אפשר ליצור איתי קשר ישירות ואני מלווה אותך טלפונית צעד צעד עד שתכירי את האתר ותדעי בדיוק איך להשתמש בו. במחזור הקודם השתתפו נשים בנות 85, 72, וגם צעירות יותר שחשבו שהן "מאותגרות טכנולוגית" וראו שזה פשוט וקל :) 

 

זה יקר לי אפילו אחרי ההנחה

אני מבינה. האם בדקת לאחרונה כמה המצב שלך עולה לך בחודש?  כמה ריבית שילמת על המינוס בבנק? כמה ריבית שילמת על ההלוואות? אבל יותר חמור מזה - מה המחיר הנפשי שאת משלמת כל יום על זה שעוד לא הצלחת להגשים את עצמך? 

זאת התוכנית היחידה שתביא לכך שתמיד יהיה לך כסף לכל מה שתרצי!

אבל אני לא הולכת לשכנע אותך, למרות שמדובר בתשלום של 266 ש"ח בלבד לחודש. אם לא הרגשת עד עכשיו שהתוכנית הזאת פותחת לך אפשרויות לשינוי אמיתי, ונותנת לך יתרונות ותועלות עצומים ואינסופיים - כנראה שזה באמת לא מתאים לך כעת. יתכן שיש בך איזו שהיא התנגדות לשינוי, או פחד מהצלחה שגורמים לך עדין להישאר במקום שלך. אני מאוד מכבדת אותך על כך.

יחד עם זאת, אני מציעה לך לעשות טאפינג על ההתנגדות הזו, ולבדוק עם עצמך מה מונע ממך מלהגשים את החיים הטובים ביותר שהיית רוצה? ייתכן שזה רק פחד קטן שאפשר לשחרר בעזרת טאפינג - ולחוות הצלחה כלכלית והגשמה עצמית כבר עכשיו.

 

לרכוש את התוכנית השלמה
הסוויץ' להצלחה כלכלית ולהגשמה עצמית

 

התוכנית שנותנת לך את כל מה שצריך כדי

לצאת מעבדות לחירות כלכלית ועצמית

 

לרכישת התוכנית יש למלא את הפרטים כאן
ולעבור לדף התשלום המאובטח

נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר

.